Říjen 2011

27. 10. 2011 - Do you feel it?

27. října 2011 v 18:14 | Kelly
Čááu,
nakonec mám sebou netbook. Ne, že bych měla přehnaně moc času na vypisování článků, ale právě teď mám chviličku.
Je to tady super. Právě jsme se vrátili z Marseille, máme po generální zkoušce v kostele v Aix En Provence a večer, za pár hodin, máme koncert.
Marseille je celý rozestavěný, protože se prý má v roce 2013 stát městem kultury. Moc to tak nevypadalo. :D
S jídlem to po prvních pár dnech zvládám tak, tak. Ato mám ještě týden před sebou.. Ale to půjde.. Snad. Doufám.

Jídelníček 26. 10.:
Snídaně - Rhombik, dva plátky debrecínky, půl vafle
Oběd - Kuřecí prsa v těstíčku 150g, bramborový salát bez majonézy 150g
Svačina - Mrkev
Večeře - Polévka s nudlemi Vitana, mrkev

Příjem: 3 480 kJ
Výdej: Celej den v autobuse, takže nic moc. Ale večer sem si odposilovala 20 min. na břicho.

Jídelníček 27. 10.
Snídaně - 2x SVĚTLÝ toast (://), marmeláda 15g
Svačina - Mandarinka 85g
Oběd - 2x knäckebrot, 2 párky (100 g)
Svačína - Nic
Večeře - Kuřecí stehno bez kůže, bramborová kaše, asi 8 hranolek :(

Příjem: 3 690 kJ
Výdej: Asi 1 hod. chůze po Marseille, 20 minut posilování na břišní svaly.

Na ty poměry to není tak zlý.. Ale bude JEŠTĚ hůř. Nepochybně. Achjo.

Vaše francouzská Kelly xoxo

25. 10. 2011 - Chladná rána jsou, tomu kdo strádá.

25. října 2011 v 17:36 | Kelly
Dnes odjíždím do Monaka.
Přesně za čtyři hodiny.
Šla jsem se dneska asi na hodinku projít a když jsem se vracela domů, cítila jsem v sobě obrovskou sílu, že to tam ten týden prostě vydržím. Když mi někdo bude nabízet nějaký jídlo, s díky a s úsměvem ho prostě odmítnu. V těch fast foodech, který si vymyslelo vedení našeho sboru si budu dávat tu nejméně kalorickou a také tu nejmenší porci.
A budu si užívat toho, co je kolem mě a toho, že jsem tam s kamarády. Vždyť přece jídlo není nejdůležitější.

Čím více se přibližuje moje vysněná váha, tím víc chápu, že budu muset ještě přidat. 43 kilo mi připadá tak nějak optimální. Čtyřicetpětka je sice fakt moc pěkná, ale myslím, že člověka, kterej by se na mě kouknul, by určitě nenapadlo, že jsem v BMI už v úrovni podváhy.
Takže 43, třikrát hurá!

Jídelníček:
Snídaně - Platek celozrnného chleba, dva plátky kuřecí debrecínky, 5 g kečupu (zkusili jste si někdy na chleba namazat místo másla kečup? Je to snad ještě víc dobrý! :D)
Oběd - 100 g kuřecí prsa v těstíčku, 150 g bramborový salát bez majonézy
Svačina - 100 g mrkev
Večeře - 120 ml polotučného mléka, 30 g Nestlé Müsli tropical

Příjem: 3 080 kJ
Výdej: 1 hod chůze, 20 min kalanetika, 20 min posilování na břišní svaly, 1 hod žehlení

Dneska jsem si uvědomila, že bych nikdy v životě nemohla držet hladovky. Na to mám to jídlo příliš ráda. Úplně mi vyhovuje příjem kolem 3000 kJ.
Mějte se tu pěkně, vracím se za týden, takže v úterý se zase ozvu. :)

Vaše odhodlaná Kelly xoxo

24. 10. 2011 - Try to change your destiny.

24. října 2011 v 21:31 | Kelly
Zdravím,
dnešek ušel. Ve škole nám dali ředitelský volno, takže jsem se po dlouhé době zase mohla pořádně vyspat. Když jsem se konečně vyhrabala z postele, tak mě na jídelním stole čekal na přivítání lísteček: ,,Sbal si už všechny věci do Monaka! M." Néasi, mami. Dopoledne jsem teda celé strávila na otevřeným kufrem a ještě pořád v něm nemám všechno. Mám z toho nervy. Z toho jídla, co tam budu jíst. Kdybych si jen tak jela na dovolenou, tak si zvládnu krásně udržet svou dietu. Jenže pochybuju, že vedení našeho sboru bude nějak řešit to, že jedno ze čtyřiceti dětí se už skoro dva měsíce snaží žít zdravě..
Achjo.

Odpoledne jsem vyrazila s H. plavat. Zjistila jsem ale, že to moc dobrej nápad nebyl. Zaplatily sme si hodinu, dvacet minut jsme plavaly délky, potom mě H. odtáhla do vířivky a odmítla se zvednout, když jsem jí tahala zpátky do bazénu. Příště už nejspíš pudu plavat sama.. A jako fakt PLAVAT!
Hned po hodině "plavání" jsem musela ještě s mokrou hlavou letět na zkoušku se sborem. Mám jedno z těch období, kdy mě to fakt baví.

Ještě jedna věc!!!!! Dneska sem si stoupla na váhu a mám konečně 46 kilo. Mám radost. NESMÍM si to v tom Monaku pokazit..

Jídelníček:
Snídaně - Plátek celozrnného chleba, dva plátky debrecínky, 75 g ledového salátu
Oběd - Francouzské brambory, 50 g salátové okurky
Svačina - 2x knäckebrot
Večeře - Light bílý jogurt 150 ml, 60 g ledového salátu

Příjem: 2 430 kJ
Výdej: 20 min plavání, 20 min kalanetika, 20 min posilovaní břišních svalů, 40 min chůze

Vaše cestovatelka Kelly xoxo

23. 10. 2011 - You can celebrate, but don't eat!

23. října 2011 v 18:32 | Kelly
Dneska se to moc nepovedlo..
Nenadávám si za to, naopak, vlastně si i tak myslím, že dnešek mohl dopadnout mnohem hůř..
Začínám nenávidět rodinný oslavy, všichni se pořád na něco ptají, všude slyším typický babičkovský rady a poznámky, KAŽDEJ NA MĚ ŠAHÁ! (Nesnáším to :D) a hlavně je všude plno jídla. Dnešek nebyl výjimkou.
Na jednom místě se sešly tři dorty, který samozřejmě všichni testovali. Já se zvládla těšit jenom tím, jak vypadají. Nedala jsem si ani kousek.. Před zrakem všech mých stýčků, tetiček, babiček, dědečků,.. jsem do sebe ale musela nacpat oběd. A ten byl supr kalorickej, teta na nějakou mou dietu vůbec nedbá, pokud vůbec o nějaké ví..

Máma mě po oslavě vzala sebou na nákupy, protože věděla, že když si ostatní užívali dortíčků, tak bych si něčeho taky užít měla. Mám dva nový svetříky a jedno tričko. A je mi fajn.

Ve snech mě už ale začalo strašit to, že v úterý odjíždím se sborem do Monaka a tam se mi ten jídelníček bude hodně špatně udržovat. Ještě k tomu když nám vedení zvládlo oznámit, že je to mrzí, ale že každý den budeme mít jedno jídlo v tamním fast foodu. Polovina lidí zajásala, druhá polovina se tvářila neutrálně. Já sama myslela, že se rozbrečím..

Jídelníček:
Snídaně - Plátek celozrnného chleba, dva plátky kuřecí debrecínky, jedno rajčátko.
Svačina - Nic
Oběd (!!) - Vývar, dva malý knedlíky, červený zelí a kousek pečené kachny (při počtu kalorií mi málem vypadly oči z důlku..)
Svačina - Jeden maličký tvarohový svatební koláček
Večeře - 50 g mrkev, 1 knäckebrot

Příjem: 3 670 kJ
Výdej: 20 min kalanetika, 90 min žehlení

Když se na to podíváte z toho pohledu, že jsem dopoledne strávila úplně obskládaná jídlem, jsem na tom vlastně docela dobře..

22. 10. 2011 - Looking for new inspiration.

22. října 2011 v 20:52 | Kelly
Ahoj.
Po roce se znovu vracím na blog. Potřebuju najít novou inspiraci. Abych nevzdávala všechny snahy, naděje a cíle. Bloguju na blogspotu, ale ten blog nedokážu "pokazit" všemožnými jídelníčky a články o tom, kde sem co snědla. Píšu tam úplně jiný věci..
Každopádně.. dneškem začínám sepisovat všechno z mých diet, prohřešků a úspěchů.
Začala jsem asi druhý týden září. Přijela jsem tehdy z Chorvatska, kde jsem jedla asi ty nejkrálovštější snídaně a večeře v životě. Bylo tam VŠECHNO. A když jsem se vrátila domů, stoupla si na váhu a ručička mi ukázala 51 kilo, připadala jsem si jako nejtlustší člověk na světě. Vždycky jsem byla tlustá, ale nikdy jsem s tím nezvládala nic dělat. Byla jsem blázen do sladkýho, kalorickýho jídla a vzdát se ho, to mi přišlo jako největší nesmysl. Ještě pořád mi nepopsatelně chybí cukr, bývám protivná a hnusná na lidi, kvůli nedostatku cukru v krvi. Ale musím to vydržet.. Když to zvládli jiní.
Za ten měsíc a něco jsem zvládla shodit čtyři kila, ale abych řekla pravdu, přijde mi, že to na mě není vůbec vidět. Pouze čísla na váze ukazují méně.
Ale všechno chce trpělivost..

A co je moje motivace? Kluci a koupaliště..

Jídelníček:
Snídaně - Plátek celozrnného chleba, kuřecí debrecínka, tři kuličky hroznového vína
Svačina - Jeden plátek BeBe s medem a oříšky
Oběd - Zeleninový salát bez zálivky, asi 100 g kuřecího masa
Večeře - Menší kedlubna

Příjem: 2 180 kJ
Výdej: 1 hod. plevelení záhonku :D, 20 minut posilovaní břicha, 40 minut kalanetika

Jsem docela spokojená.
Přes odpoledne jsem pekla buchtu, ani jsem ji neochutnala. To je to, co mě hodně tíží. To, že peču a pak to sní všichni kolem, jen já ani neochutnám. Ale zvykám si.. snažím se.
Zítřek bude těžší. Bratranec slaví narozeniny a je velká rodinná oslava. Což znamená co? Hodně jídla..